7 Reasons Why Hair Gets Greasy Fast

بال مختلف عوامل کی وجہ سے جلد چکنے ہو سکتے ہیں، اور اضافی تیل کا انتظام کرنا ایک چیلنج ہو سکتا ہے۔ بالوں کے تیزی سے چکنے ہونے کی سات وجوہات اور آپ اس کے بارے میں کیا کر سکتے ہیں:

زیادہ فعال Sebaceous Glands: کھوپڑی میں sebaceous glands ہوتے ہیں جو sebum (قدرتی تیل) پیدا کرتے ہیں۔ کچھ لوگوں کے غدود زیادہ فعال ہوتے ہیں، جس کی وجہ سے سیبم کی زیادہ پیداوار ہوتی ہے، جس کی وجہ سے بال چکنے لگتے ہیں۔

کیا کریں: کھوپڑی کو باقاعدگی سے صاف کرنے کے لیے ہلکا، سلفیٹ سے پاک شیمپو استعمال کریں۔ سخت شیمپو سے پرہیز کریں، کیونکہ وہ تیل کی زیادہ پیداوار کو متحرک کرسکتے ہیں۔

دھونا چھوڑنا: کبھی کبھار دھونے سے کھوپڑی اور بالوں پر تیل جمع ہو سکتا ہے، جس سے چکنائی ہوتی ہے۔

کیا کریں: اپنے بالوں کی قسم اور سرگرمی کی سطح کی بنیاد پر اپنے بالوں کو باقاعدگی سے دھوئے۔ تیل والے بالوں کو زیادہ بار بار دھونے کی ضرورت پڑ سکتی ہے۔

پروڈکٹ کی تعمیر: اسٹائلنگ پروڈکٹس جیسے جیل، موسس اور اسپرے کا استعمال بالوں پر باقیات چھوڑ سکتا ہے، جو گندگی اور تیل کو اپنی طرف متوجہ کرتا ہے۔

کیا کریں: مصنوعات کے جمع ہونے کو دور کرنے کے لیے کبھی کبھار واضح شیمپو استعمال کریں۔ ہلکے بالوں کی مصنوعات کے استعمال پر غور کریں۔

بالوں کو چھونا: اپنے بالوں کو اپنے ہاتھوں سے بار بار چھونے سے آپ کی انگلیوں سے تیل اور گندگی آپ کے بالوں میں منتقل ہو سکتی ہے۔

کیا کریں: اپنے بالوں کو چھونے کو کم سے کم کریں، خاص طور پر جب یہ ضروری نہ ہو۔

گرم پانی: اپنے بالوں کو گرم پانی سے دھونے سے بہت زیادہ تیل نکل سکتا ہے، جس سے کھوپڑی کو تلافی کرنے کے لیے مزید پیدا ہونے کا اشارہ ملتا ہے۔

کیا کریں: بال دھونے کے لیے نیم گرم پانی کا استعمال کریں۔ یہ کھوپڑی پر نرم ہے اور زیادہ تیل کی پیداوار کو متحرک نہیں کرے گا۔

کنڈیشنر کا غلط استعمال: صرف بالوں کے سروں کی بجائے کھوپڑی پر کنڈیشنر لگانے سے جڑیں چکنی ہو سکتی ہیں۔

کیا کریں: کھوپڑی سے گریز کرتے ہوئے، درمیانی لمبائی سے اپنے بالوں کے سروں تک کنڈیشنر لگائیں۔

خوراک اور ہارمونز: ہارمونز کی تبدیلیاں، غیر متوازن غذا، یا صحت کی بنیادی حالتیں سیبم کی پیداوار کو متاثر کر سکتی ہیں۔

کیا کریں: متوازن غذا برقرار رکھیں، تناؤ کا انتظام کریں، اور اگر آپ کو ہارمونل یا صحت سے متعلق مسائل کا شبہ ہے تو صحت کی دیکھ بھال کرنے والے پیشہ ور سے مشورہ کریں۔

ان تجاویز کے علاوہ، آپ اضافی تیل کو جذب کرنے اور اپنے بالوں کو ترو تازہ رکھنے کے لیے دھونے کے درمیان خشک شیمپو استعمال کر سکتے ہیں۔ چکنائی والے بالوں کو مؤثر طریقے سے سنبھالنے کے لیے اپنی مخصوص ضروریات کے لیے بالوں کی دیکھ بھال کا صحیح معمول تلاش کرنا ضروری ہے۔ اگر مسئلہ برقرار رہتا ہے تو، ذاتی مشورے اور علاج کے لیے ڈرمیٹولوجسٹ یا بالوں

 

کی دیکھ بھال کے ماہر سے مشورہ کرنے پر غور کریں۔

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top