Abhi Kuch Din Lagain Gay By Farhat Ishtiaq

Read Online And Download Abhi Kuch Din Lagain Gay By Farhat Ishtiaq. Download Free Urdu books by Farhat Ishtiaq in PDF format read and Free Download. Read Online social novels by Farhat Ishtiaq in PDF. No Ads or Fake Links.

Abhi Kuch Din Lagain Gay By Farhat Ishtiaq

Abhi Kuch Din Lagain Gay By Farhat Ishtiaq
Abhi Kuch Din Lagain Gay By Farhat Ishtiaq 1

The largest Urdu Books Download Link CollectionRead Online Or Download social novels for freeFree Download Social novels collection in PDF by Farhat Ishtiaq.

“ابھی کچھ دن لگائیں گے” ایک رومانوی ناول ہے جسے معروف اردو مصنف فرحت اشتیاق نے لکھا ہے۔ یہ ناول 2005 میں شائع ہوا تھا اور اسے بہت سراہا گیا تھا۔ ناول کا مرکزی کردار ایک نوجوان لڑکا ہے جس کا نام “عمر” ہے۔ عمر ایک غریب گھرانے سے آتا ہے اور وہ ایک بڑے شہر میں رہتا ہے۔ وہ ایک لڑکی سے پیار کرتا ہے جس کا نام “زینب” ہے۔ زینب ایک امیر گھرانے سے آتی ہے اور وہ ایک خوبصورت اور ذہین لڑکی ہے۔ دونوں ایک دوسرے سے پیار کرتے ہیں، لیکن ان کے خاندان ان کے رشتہ کو قبول نہیں کرتے ہیں۔

ناول کا آغاز عمر اور زینب کی ملاقات سے ہوتا ہے۔ وہ دونوں ایک پارک میں ایک ساتھ بیٹھے ہوئے ہیں اور وہ ایک دوسرے سے باتیں کر رہے ہیں۔ وہ ایک دوسرے سے بہت متاثر ہوتے ہیں اور وہ ایک دوسرے سے پیار کرنا شروع کر دیتے ہیں۔

عمر اور زینب اپنے پیار کو چھپانے کی کوشش کرتے ہیں، لیکن ان کا رشتہ ایک دن ان کے خاندانوں کو معلوم ہو جاتا ہے۔ عمر کے خاندان والے زینب کے خاندان کے ساتھ اس رشتہ کو قبول کرنے کے لیے راضی نہیں ہوتے ہیں۔ وہ عمر کو کہتے ہیں کہ وہ زینب سے دور رہے اور اسے بھول جائیں۔

عمر اور زینب اپنے پیار کو بچانے کے لیے جدوجہد کرتے ہیں۔ وہ ایک دوسرے سے ملنے کے لیے ہر ممکن کوشش کرتے ہیں۔ وہ ایک دوسرے کے لیے کچھ بھی کرنے کو تیار ہیں۔

آخر کار، عمر کے خاندان والے عمر اور زینب کے رشتہ کو قبول کر لیتے ہیں۔ عمر اور زینب خوشی سے شادی کر لیتے ہیں۔ وہ ایک ساتھ ایک نئی زندگی شروع کرتے ہیں۔

ناول کا اختتام ایک خوشگوار نوٹ پر ہوتا ہے۔ عمر اور زینب اپنے پیار کے لیے لڑتے ہیں اور وہ آخر کار اپنے خاندانوں کی رضامندی حاصل کر لیتے ہیں۔ وہ ایک ساتھ ایک خوشی بھری زندگی گزارتے ہیں۔

ناول کی کہانی دلچسپ اور جذباتی ہے۔ ناول میں فرحت اشتیاق نے محبت، خاندان اور قربانی کے موضوعات کو خوبصورتی سے پیش کیا ہے۔ ناول کو اردو ادب میں ایک کلاسک کی حیثیت حاصل ہے۔

ناول کی کچھ خاص باتیں یہ ہیں:

  • کہانی دلچسپ اور جذباتی ہے۔
  • ناول میں محبت، خاندان اور قربانی کے موضوعات کو خوبصورتی سے پیش کیا گیا ہے۔
  • ناول کی زبان سادہ اور عام فہم ہے۔
  • ناول کو اردو ادب میں ایک کلاسک کی حیثیت حاصل ہے۔

Information about Book:-

File Format: PDF

Urdu Novel Download

Link: Zippyshare

Read Online: Scribd

Read Online Abhi Kuch Din Lagain Gay By Farhat Ishtiaq

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top